Emäntä ja varaemäntä ilmestyivät yhdessä tallille. Niillä tuntui olevan jostain syystä hauskaa minua hoitaessa. Varmaankin tämä kevät tekee niistä noin levottomia. Keksivät sitten kangetkin kaivaa esille ja laittaa ne minulle päähän. Kurjaa, sillä se tietää aina hommia.

Maneesissa aiheutin emännälle kuulemma sydämentykytyksiä laukkaamalla haluttomasti. Yhtään ei olisi kiinnostanut tehdä hommia. Keksin myös mukavan uuden jekun. Aina kun emäntä antaa merkin lähteä laukkaan, niin minä poika potkaisen seinään! Jostain kieroutuneesta syystä, tämä toiminto ei viihdyttänyt emäntää. Keskustelimme hetken asiasta ja tulimme yhteistuumin siihen tulokseen, ettei tätä liikettä enää suoriteta. Siis seinään potkimista (minulla oli häntäjouhet ristissä, joten SEURAAVALLA kerralla saatan kokeilla uudelleen).

Loppupeleissä treenit oli ihan kivat. Varaemäntä kävi hölköttelemässä hetken aikaa, kun emäntä halusi vetää henkeä. Olin aluksi sen verran nihkeä. Pitäähän tuon jotain tehdä sen eteen, että minä liikun kauniisti!

Varaemäntä ikuisti meidän treeneistä tällaisen otoksen:

1239916333_img-d41d8cd98f00b204e9800998e